La alta penetración de los teléfonos inteligentes ha provocado un crecimiento vertiginoso en el acceso a Internet a través de dispositivos móviles. La información genera una alta demanda a través de estos dispositivos hasta el punto de que la mitad de la audiencia de noticias ya es móvil. ¿Cuál es la mejor manera de rentabilizar esta oportunidad? ¿Cuál es el modelo de negocio más adecuado para los medios digitales? ¿Cómo han funcionado las experiencias de integración con HTML5? ¿Es factible la desintermediación de Apple en el negocio de las aplicaciones? ¿Aplicación o navegación?
El objetivo de este segundo foro es desvelar las claves y las oportunidades que puede generar la movilidad a los medios a partir de 25 reflexiones expertas.
ÚNETE A NUESTRA NEWSLETTER
Sabemos que te gustan los eventos igual que a nosotros, suscríbete y te mantendremos al día de todas nuestras novedades.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.